چنار

ساخت وبلاگ

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

 

 

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني   از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني  يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني  در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.

 

 

 

 

چنار...
ما را در سایت چنار دنبال می کنید

برچسب : نرده,روی,دیوار, نویسنده : sana chenar بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 21:00

آشنايي با نرده طرح دار بالکن

شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالکن است استفاده از نرده هاست. با اينکه تصور مي شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از انواع نرده بالکن به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد کنيد.

انواع نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد از انواع نرده طرح دار بالکن براي اين کار استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که نرده طرح دار بالکن هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از نرده طرح دار بالکن به شما چه کمکي خواهد کرد. اين نرده ها در واقع در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد اما بايد بدانيد که نکته مهم اين است که اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالکن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالکن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه که بايد بدانيد اين است که در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد کنيد.

نرده طرح دار بالکن به شکل نيزه

يکي از انواع حفاظ هايي که ميتوانيد به عنوان نرده طرح دار بالکن از آن استفاده کنيد انواعي است که مانند يک نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها در عين حال اينکه به شما يک نماي زيبا خواهند داد به شما اين امکان را مي دهند که کار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه که بايد را داشته باشيد. دقت کنيد که نه تنها براي خانه، بلکه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که شايد مهمترين بخش در انتخاب يک خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس نرده طرح دار بالکن از اهميت بسياري برخوردار است.

نرده طرح دار بالکن فلزي

شما ميتوانيد انواعي از نرده طرح دار بالکن را استفاده کنيد که در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد به شما کمک خواهند کرد که رنج گسترده اي از انتخاب هاي مناسب داشته باشيد. اين کار در عين اينکه براي شما سودآور خواهد بود يک نوع سرمايه گذاري روي امنيت خواهد بود و شما ميتوانيد هر آنچه که بايد را توسط آن ها برآورده کنيد.

دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها مورد استفاده هستند که شما ميتوانيد آن ها را با استفاده از جنس هاي مختلف در دست داشته باشيد. همانطور که ميدانيد اين نوع حفاظ ها در جنس آهني و يا فولادي يکي از بهترين انواع حفاظ ها خواهند بود و به شما کمک مي کنند که امنيت را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد.

بهترين کاري که در زمينه انتخاب نرده طرح دار بالکن ميتوانيد آن را انجام دهيد اين است که از يک فرد متخصص در اين زمينه کمک بگيريد. اين افراد تمامي زواياي ساختمان شما را مورد بررسي قرار مي دهند و در نهايت شما قادر خواهيد بود که با استفاده از آخرين تکنولوژي هاي روز و تمامي آنچه که بايد در اين زمينه امنيت ساختمان خود را برقرار کنيد.

نرده طرح دار بالکن فرفورژه

يکي از انواع نرده هايي که امروزه حتي به عنوان نرده ديوار هم مورد استفاده قرار مي گيرد نرده طرح دار بالکن فرفورژه است. شما ميتوانيد از انواع مختلفي از اين نرده طرح دار بالکن استفاده کنيد البته اين نوع نرده ها ميتوانند با توجه به آنچه که شما ميخواهيد متفاوت باشند. بعضا براي شما هم پيش آمده است که ساختمان هايي را ديده ايد که مي تواند به شما الهاماتي در زمينه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشيد که اين کار در واقع براي شما به عنوان يک فرد مبتدي در اين زمينه آسان نخواهد بود و اگر شما اطلاعات کافي را در اين زمينه نداشته باشيد دچار مشکلات خواهيد شد.

بهتر است که بيش از هرچيز منطقه خود را مشخص کنيد. برخي از مناطق هستند که در ان ها امنيت تا حد بسيار زيادي تامين مي شود و به همين دليل هم ديگر مهم نيست که شما بخواهيد از اين نرده طرح دار بالکن به چه منظوري استفاده کنيد و ميتوانيد زيبايي را بيشتر مد نظر داشته باشيد. از سوي ديگر اما اينکه شما بخواهيد اين نوع نرده طرح دار بالکن را براي انواع بخش هايي که امنيت در آنها وجود ندارد استفاده کنيد، بيشتر نيازمند اين است که شما تمامي نکات مربوط به امنيت را مورد بررسي قرار دهيد و بدانيد که اين کار به شما کمک خواهد کرد که تمامي آنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

خريد نرده طرح دار بالکن

شما ميتوانيد کار خريد تراس و بالکن را از يک متخصص در اين زمينه انجام دهيد. افراد بسيار زيادي هستند که به شما اين اجازه را مي دهند که کار خريد خود را به آساني انجام دهيد. اين افراد در واقع تمامي راهنمايي هاي لازم را به شما در اين زمينه خواهند داشت و به شما اجازه مي دهند تا آنچه که بايد را در مورد خريد نرده طرح دار بالکن بدانيد.

اين کار شايد در ابتدا در نظر شما بي معني باشد و شما بتوانيد کار خود را بدون کمک يک متخصص هم انجام دهيد. در نهايت اما به اين نتيجه خواهيد رسيد که اين نکات به شما کمک مي کند که يک انتخاب مناسب تر داشته باشيد. امروزه با توجه به اينکه افراد مختلفي اقدام به خريد و فروش و بعضا نصب اينگونه نرده ها مي کنند، اينکه شما بتوانيد کار خود را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد به شما کمک مي کند که امنيت را بيشتر ايجاد کنيد. نبايد به همه افراد در اين زمينه اعتماد کنيد چرا که ممکن است اعتماد شما مشکل ساز شود و شما دچار مشکلات در اين زمينه شويد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ پنجره ساختمانو انوع نرده حفاظ پنجره متحرک با کارشناسان حفاظ نرده در تماس باشيد.

 

 

 

چنار...
ما را در سایت چنار دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,نرده,طرح,دار,بالکن, نویسنده : sana chenar بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 4:17

مدل نرده آهني بالکن چيست؟

نرده آهني چيست؟
زماني که صحبت از مدل نرده آهني بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از مدل نرده آهني بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان مدل نرده آهني بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي مدل نرده آهني بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع مدل نرده آهني بالکن

چرا مدل نرده آهني بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد مدل نرده آهني بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از مدل نرده آهني بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي مدل نرده آهني بالکن

کيفيت مدل نرده آهني بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين مدل نرده آهني بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده آهني بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

چنار...
ما را در سایت چنار دنبال می کنید

برچسب : مدل,نرده,آهنی,بالکن,چیست؟, نویسنده : sana chenar بازدید : 126 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 15:05

آموزش مرحله به مرحله توليد کيف ساده بدون دوخت و چسبوندن

3ngc_k1.jpg

اين کيفو مي تونين با پلاستيک ضخيم يا فوتر و يا چرم بسازين

روسرياي قديمي هم براي ساخت اين کيف به کار ميان!

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف? )

sl41_k2.jpg

يه دايره به قطر دلخواه (که در اينجا 100 سانت است) از فوتر يا چرم و يا پلاستيک ضخيم ببرين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف زنانه  )

 

a3fd_k3.jpg

10 سانت از لبه دايره برين تو و با دستگاه پانچ يا هويه 10 سوراخ بزنين

روسري رو از سوراخا رد کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف در تهران  )

 

5yva_k4.jpg

روسري رو بکشين تا لبه کيف جمع بشه و يه پاپيون جلوي کيف بزنين

از دسته کيفاي قديمي که کنار گذاشتينشون براي اين کيف استفاده کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف تهران  )

deo9_k5.jpg

اگه کيفاي قديميو انداختين دور و دسته هاشو نگه نداشتين

مجبورين براي کيفتون از جنس خودش دسته درست کنين

با ديگر مطالب توليدي کيف همراه باشيد

 

 

 

 

 

 

 

 

چنار...
ما را در سایت چنار دنبال می کنید

برچسب : آموزش,مرحله,به,مرحله,تولید,کیف,ساده,بدون,دوخت,و,چسبوندن, نویسنده : sana chenar بازدید : 307 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 20:35

خريد کتاب از کتابفروشي کاواک

کتاب چهارراه

بهرام بيضائي | انتشارات روشنگران

اين واپسين نمايشنامه‌اي است که بيضايي در ايران نوشته است، به سالِ ????. متنِ نمايشنامه در زمستانِ ???? به وسيله‌ي انتشارات روشنگران و مطالعات زنانِ تهران در قطعِ رحلي چاپ و منتشر شد. اين کتاب، غير از نمايشنامه و اطّلاعات و عکس‌هاي نخستين نمايشش، حاوي چکيده‌اي از داستانِ نمايش و متنِ برنوشتِ نخستين نمايش و سپاسنامه و گفتگوي بيضايي با تماشاکنانِ نمايش (بي ذکرِ نامِ پرسندگان و پاسخ‌دهنده) است.

کتاب مولن روژ

پيرلا مور | مترجم: سهيل روحاني| انتشارات نگاه

داستان زندگي و مشکلات نقاشي به نام دولوتوز لوترک. کتاب تقريبا تمام ابعاد زندگي نقاش فلک زده را به تصوير مي‌کشد و هيچ چيزي را از قلم نينداخته به طوري که کاملا مي‌شود خود را در جايگاه او حس کرد به همان اندازه رنج برد.
 
 

کتاب گفت‌وگو با کيشلوفسکي

رناتا برنارد و استيون وودوارد | مترجم: آرمان صالحي | نشر شورآفرين

داستان زندگي کريشتف کيشلوفسکي دست‌کم آن‌طور که خارج از سرزمين مادري او، لهستان، روايت شده، داستان زندگي فيلم‌سازي است که آثارش ريشه در مستندسازي اجتماعي دارد و با رويکردي کاملاً سياسي به سينماي کشورش و گرايش‌هاي زيبايي‌شناسانه‌ي او، به موجب تغييرات شخصي، سياسي و اقتصادي، سينمايي را خلق کرده است که در نهايت به يک سنت سينمايي فراگيرترِ اروپايي و يک سبک‌شناسي هنرمندانه‌ي سينما در دهه‌هاي ???? و ???? تبديل شده است. در اين کتاب تلاش شده است تا نکات ظريف و جزئيات تأثيرگذارتر اين داستان ارائه شود و احساسات و افکار کيشلوفسکي درباره‌ي سينما، از ????، يعني زماني که هنوز در دانشکده‌ي سينما تحصيل مي‌کرد، تا ???? به دقت بازتاب داده شود.

 

چنار...
ما را در سایت چنار دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,ماه,98, نویسنده : sana chenar بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 16:20

چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي

مقايسه ي شيت چرم مصنوعي و چرم طبيعي

چاپ روي چرم طبيعي

چرم مصنوعي

     چرم مصنوعي بسيار مرتب برش خورده و در زمان چاپ به صورت رول يا حتي شيت، ماشين چاپ و اپراتور را اذيت نمي کند و پروژه چاپ به راحتي و با انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اکوسالونت انجام مي پذيرد .

چرم طبيعي

      ولي در چرم طبيعي به اين صورت نيست و سطح چرم ( دور چرم ) نامرتب است که در بحث چاپ باعث پرت بسيار زياد در  خود متريال مي شود ، البته در تکنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) تمام اين پرت هاي حتي کوچک را مي توان در پروژه هاي ديگر مورد چاپ قرار داد ولي در چاپ رول ديگر اين امکان وجود ندارد

سطح ناهموار و مشکل ساز چرم مصنوعي

      چرم مصنوعي داراي سطحي صاف مي باشد. مانند بسياري از متريال هاي ديگر مناسب چاپ، از جمله کاغذ ، بنر  و … . به همين علت مي توان به راحتي با دستگاه هايي که در بالا به آن اشاره شد مانند : انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اکوسالونت ، پروژه چاپ صورت بگيرد؛  ولي در متريال چرم طبيعي يک مشکل بسيار حاد و اساسي وجود دارد و آن سطوح نامرتب و داراي برامدگي و گودي هاي نامنظم است، که تاثير مستقيم و زياد در کيفيت خروجي چاپ و حتي امکان صدمه زدن به سيستم هد دستگاه را دارد .

بيشتر بخوانيد :

چاپ روي چرم يک هديه ي ماندگار براي مخاطبان برندها

بوي نامطبوع چرم طبيعي

     نگهداري چرم مصنوعي در يک فضا حتي به مدت طولاني مشکلي ايجاد نمي کند ولي چرم طبيعي بسيار بوي ناخوشايندي دارد که محيط و فضا را تحت الشعاع قرار مي دهد .

دستگاه هاي چاپ روي چرم طبيعي

چرم طبيعي را به هيچ عنوان نمي توان با دستگاهي به جز تکنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) چاپ کرد و فعلا بهترين و تنها گزينه براي چاپ همين مورد مي باشد .

هزينه چاپ روي چرم طبيعي

     هزينه اين نوع چاپ به مراتب بيشتر از چرم مصنوعي خواهد بود و به دليل مشکلاتي که در خود متريال چرم طبيعي وجود دارد ، بيشتر چاپخانه داران سفارش چاپ روي اين متريال را نمي پذيرند .

ادامه مطلب : چاپ روي چرم طبيعي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

چنار...
ما را در سایت چنار دنبال می کنید

برچسب : چاپ,روی,چرم,طبیعی,در,مقایسه,با,چاپ,روی,چرم,مصنوعی, نویسنده : sana chenar بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 10:26